Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av allmant - 26 oktober 2015 22:55

Nu håller ni väl tummarna för mig i morgon inför halkan? Jag har hört att det är många som säger att det ska "mycket till" om man misslyckas med detta. Det stämmer nog ??

Det enda som jag är lite orolig över att jag är fruktansvärt åksjuk, det är jag rädd bli i morgon. Vad tror ni? Förutsättning finns att man kan böi åksjuk tror jag. Min sambo sa det med! Nej nej nej.

Av allmant - 26 oktober 2015 16:43

jag bara älskar mitt kök de matprogrammet. Jag är en sån matnörd som älskar att prova nya recept och även att inte följa några recept alls. Vad tycker ni bli bäst? Er magkänsla eller recept?

Har haft en körlektion idag som jag bokade i all hast för att jag har halkan i morgon bitti vid kl 07. Jag är nervös. Kanske i onödan men man är ju inte mer än mänsklig, eller hur? ?
Hur som helst. Det gick hur bra som helst. Man stressar upp sig så mycket i onödan!

Nu ska jag börja med maten. Blir lasagne med mozzarella, mums!

Presentation


Hej!
Detta är en anonym blogg för tillfället, och anledningen till detta är att jag inte vill att anhöriga ska läsa vad jag skriver för att det är första gången som jag har en blogg =)
Men det kan komma att ändras vid ett senare tillfälle. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mat & Frukt


Ovido - Quiz & Flashcards