Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av allmant - 28 oktober 2015 16:08

Kolla vad jag har fått av min älskade sambo, Carolina gynnings bricka.
Hur fin är den inte? ???

Av allmant - 28 oktober 2015 09:52

Dagen började med en promenad med hunden, perfekt väder. Kallt,sol,höst! Jag är en höst och vintermänniska. Älskar mys med tända ljus,höstmat,kläder,snö,jul. You name it! :)

Bara en hemmadag väntar. Det var inte igår direkt, Känns som att jag har haft fullt upp hela dagarna nu. Jag ska på ett bodypump pass ikväll bara (har inte tränat på över 4 veckor) så jag kände att jag ska göra det idag, änna dags väl? :P


Jag ser alltid på nyhetsmorgon, och idag var det att "bota förlossningsrädsla " och jag reagerade på att barnmorskan sa att i denna förlossningspositionen föder man inte barn i numera om det inte är något speciellt:


 

Det är klart att barnmorska vet bäst, MEN jag födde i en sådan gynstol UTAN att det var något speciellt som dem skulle göra och jag vet även fler som har fött sina barn såhär utan att det skulle vara något speciellt.

Hur födde ni era barn?



  


Presentation


Hej!
Detta är en anonym blogg för tillfället, och anledningen till detta är att jag inte vill att anhöriga ska läsa vad jag skriver för att det är första gången som jag har en blogg =)
Men det kan komma att ändras vid ett senare tillfälle. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mat & Frukt


Ovido - Quiz & Flashcards